فروش برج آزادی به یک بلژیکی!

ماجرای فروش برج آزادی به میلیونر بلژیکی که به تازگی برخی از رسانه ها و پایگاههای اطلاع رسانی به آن دامن زده اند از سوی رئیس شورای شهر تهران رد شد. او گفت که این خبر به نظر یک شوخی است.

برخی رسانه ها در روزهای آخر تعطیلات به نظر می رسد دروغ سیزده خود را به فروش برج آزادی اختصاص داده اند چرا که آنها اعلام کرده اند شهرداری تهران با وجود برج میلاد، دیگر نیازی به برج آزادی ندارد و ترجیح می دهد سرمایه گذاری خود را روی سازه های تازه تر انجام دهد و از آنجا که در سالهای گذشته این برج به دلیل نگهداری غیر حرفه ای در حال نابود شدن است شهرداری تهران بصورت عمومی ولی محدود از سال گذشته به کلکسیونر های بزرگ، موزه های بین المللی و شهرداری پایتختهای نامدار جهان پیشنهاد فروش و جابجایی این برج را بصورت مزایده و به شرط انتقال، بازسازی و نگهداری آن داده است و در این میان یک میلیونر بلژیکی که در زمینه عتیقه جات تخصص دارد توانسته سند برج آزادی را به نام خود بزند.

بنابراین میلیونر بلژیکی قصد دارد تا سه سال دیگر این برج را به بروکسل انتقال دهد. این خبر از سوی رسانه های رسمی کشور تایید نشد تا اینکه احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران گفت: این خبر در حد یک شوخی به نظر می رسد چون انتقال و فروش برج تاریخی آزادی امکان پذیر نیست.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0