ساخت‌وساز در حریم رودهای تهران

فرماندار شمیرانات گفت: با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی درصدد هستیم تا از هر گونه ساخت و سازی در بستر و حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنیم.

خان‌محمدی در خصوص تذکری که شورای شهر درباره مسیل‌های تهران و هشدار نسبت به جاری شدن سیل داده بودند، گفت: از طریق دستگاه‌های ذیربط پیش‌بینی‌های لازم در خصوص مسیل‌های تهران صورت گرفته است و ساماندهی انجام شده تا در زمان بارندگی آب‌های سطحی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه بیشترین مسیل‌های مرتبط در منطقه لواسان، واقع شده گفت: در این راستا پروژه‌هایی اجرا شده تا در زمان بارندگی شاهد کمترین تخریب باشیم و سازمان آن منطقه در استان‌ها کمک‌های لازم را انجام دهد تا بستر رودخانه را اصلاح کند.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: جلوگیری از ساخت‌وساز در این محدوده از جمله اقدامات دیگر برای ساماندهی و مدیریت مسیل‌ها و شمال تهران است و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی درصدد هستیم تا از هرگونه ساخت‌وسازی در بستر و حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنیم.

وی درباره بلندمرتبه‌سازی در شمال تهران نیز گفت: بلندمرتبه‌سازی بر اساس قوانین شورای شهر و شهرداری و مسکن و شهرسازی و تعداد طبقات احداثی طبق مصوبات طرح تفصیلی انجام می‌شود.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: بافت‌های کهنه و فرسوده‌ای که در شمال پایتخت وجود دارد بر اساس درخواست مالکین از شهرداری نوسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0