برگزاری نمایشگاه ساختمان کیش

دهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان نهم تا دوازدهم اردیبهشت آینده در جزیر کیش برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور ده‌ها شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران حوزه ساختمانی و شرکت‌های وابسته به حوزه صنعت ساختمان از جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و ۳۰ شرکت خارجی جدیدترین و نوین‌ترین دستاوردها، تولیدات و فن‌آوری‌های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها، خانه‌های پیش ساخته، نقشه‌کشی و طراحی، سیستم‌های تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی، در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوشش‌های سقف و دیوار، کفپوش، لوله و اتصالات، کاشی و سرامیک، برق و تجهیزات الکترونیک، صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایق‌های صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ارائه می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش را اتاق تعاون مرکزی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه تجارت ایران، اتحادیه‌ها و انجمن‌های ساختمانی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می‌کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0