طرح بروز رسانی اراضی عباس آباد تهران

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران موضوع احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس و اراضی عباس آباد را مورد بررسی قرار داد.

شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۵ اسفند ۹۲ موضوع طرح بروز رسانی اراضی عباس آباد تهران را مورد بررسی قرار داد و مقررکرد: طرح بروز رسانی عباس آباد در دو مرحله تهیه شود و به ترتیب به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی برسد:

۱- تهیه چشم انداز عباس آباد مبتنی بر اسناد بالادست و مصوبات پیشین شورای عالی

۲- تهیه طرح ویژه عباس آباد به نحوی که تضمین کننده رسیدن به اهداف چشم انداز و کارکرد آن، سازگاری بارگذاری جمعیتی، ترافیکی و ساختمانی، کیفیت طرح و حفظ مدیریت یکپارچه عباس آباد در شهرداری باشد.

۳- دبیرخانه شورای عالی با همکاری شرکت عباس آباد موظفند اقدامات فوق را در یک بازه زمانی حداکثر شش ماهه انجام دهند.

همچنین این شورا موضوع احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس را مورد بررسی قرار داد. براین اساس در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای،‌منطقه‌‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲ دی سال ۷۸ هیئت وزیران، شورای عالی شهرسازی و معماری شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۷ بهمن ۹۲ پیرو گزارش ارائه شده در جلسه مورخ ۲۳ دی ۹۲ موضوع احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس را مورد بررسی قرار داد.

شورا مقرر کرد: موضوع برای اخذ نظریه و جمع بندی دستگاه‌های یاد شده در مصوبه شورایعالی در یک جلسه کمیته فنی مطرح و جمع بندی در شورایعالی ارائه و گزارش شود. استانداری تهران لازم است از هرگونه اقدام اجرائی تا بررسی نهائی شورایعالی در شهرک یاد شده جلوگیری کند. به تعاونی یاد شده ابلاغ شود از انجام هرگونه اقدام اجرائی باستناد قانون منع فروش تا نظریه نهائی شورایعالی خودداری کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0