طرح حمل و نقل شهر عالی شهر

استاندار بوشهر گفت: طرح مطالعاتی، تکمیلی و تفصیلی شبکه حمل و نقل شهر جدید عالی شهر به بوشهر بزودی اجرایی می شود.

مصطفی سالاری در نشست شورای مسکن استان بوشهر افزود: هم اینک برنامه های مختلف زیربنایی و روبنایی در شهرعالی شهر در دست اجراست که با پایان آن این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای جدید ایران به کشور معرفی می شود.

وی اضافه کرد: با رایزنی با وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی انجام طرح های شهرهای جدید تصمیم های لازم برای مطالعه و اجرای طرح تأسیسات جمع آوری فاضلاب عالی شهر از سوی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، بهبود مراکز بهداشتی درمانی، اماکن ورزشی و روشنایی جاده ورودی این شهر گرفته شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: هرچند جمعیت کنونی شهرعالی شهر ۱۳ هزار نفر است اما یک طرح جامع برای این شهر در قالب یکهزار هکتار برای اسکان ۱۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

سالاری ادامه داد: شهر بوشهر به دلیل ناکافی بودن زمین جوابگوی ساخت مسکن متقاضیان نیست و با هدایت مردم برای اسکان در شهر عالی شهر و استقرار شهرداری در این شهر ضمن جلوگیری از زمین خواری و اجرای طرح های عمران شهری، امکانات لازم برای توسعه این شهر برای جمعیت آینده شهری ارائه می شود.

وی از طراحی و اجرای نماد عالی شهر به عنوان یکی از مصوبات شورای مسکن استان بوشهر خبر داد و گفت: با موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی نمادی زیبا برای این شهر انتخاب و طراحی می شود. در این نشست بخشی از مشکلات شهر جدید عالی شهر بوشهر با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0