همایش معماری با هویت ایرانی اسلامی

اولین همایش معماری با هویت ایرانی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال برگزار شد.

اولین همایش معماری با هویت ایرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با تجلیل از ارائه کنندگان مقالات برتر به کار خود پایان داد. این همایش یک روزه با هدف بررسی و تبادل نظر در زمینه ترویج فرهنگ معماری با هویت ایرانی اسلامی در جامعه با حضور اساتید و دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی خلخال و مهمانان و صاحب نظران رشته معماری از سایر مناطق کشور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال برگزار شد.

در این مراسم حسین علیپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در این همایش از راه اندازی رشته تحصیلی دکترای معماری در سال آینده در این دانشگاه خبرداد و گفت: مقالات ارائه شده توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد خلخال در همایش ملی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که هفته گذشته در کرج برگزار شد رتبه برتر را کسب کرد.

وی افزود: از ۱۰ مقاله راه یافته اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خلخال به این همایش یک مقاله به عنوان مقاله برگزیده و برتر توسط هیات داوران همایش انتخاب شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر در رشته معماری کشور و توجه ویژه معماران به هویت ایرانی، اسلامی در طراحی سازه‌ها گفت: با این که معماران و هنرمندان و شهرسازان جهان برای مدرن کردن فضاهای شهری تلاش می‌کنند هنوز هم توجه به سبک معماری ایرانی، اسلامی مد نظر بسیاری از این افراد است.

در این همایش مقالات مختلفی ارائه شده توسط اساتید و صاحب نظران رشته معماری با سبک ایرانی اسلامی ارائه و در پایان از ارائه کنندگان مقالات برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد. همچنین نمایشگاهی از آثار معماری دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در این دانشگاه برپا شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0