اجرای طرح تفصیلی شهر ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طرح تفصیلی شهر ایلام با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

عبدالله بهادری اظهار کرد: طرح تفصیلی که در مقیاس یک در ۲۰۰۰ تهیه می‌شود و طرحی کاربردی است برای شهرهای ایوان و سرابله تصویب و ابلاغ و طرح تفصیلی شهرهای مهران و چوار نیز مصوب شده و در دستور کار شورای عالی وزارت است و طرح جامع شهر ارکواز و طرح جامع تفصیلی شهرهای لومار، بدره، دلگشا و توحید نیز مراحل پایانی خود را می‌گذرانند و در ابتدای سال آینده به تصویب نهایی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح تفضیلی ۱۰ ساله است و اجرای آن در طول زمان و بنا به نیاز شهر انجام شده و پس از انقضای زمان، طرح بازنگری انجام می‌شود، تصریح کرد: در این فاصله هیچگونه توقفی در اجرای طرح متصور نیست چون مجری اصلی طرح تفضیلی خود شهروندان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بازنگری طرح جامع شهر ایلام را با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی علاوه بر مشخص کردن سمت و سوی گسترش فیزیکی شهر و جلوگیری از رشد بی‌قاعده‌ی آن سبب ایجاد نظم و هماهنگی هم در پراکندگی کاربری‌های مورد نیاز و هم در نحوه‌ی شکل‌گیری و تراکم کاربری‌ها می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0