احداث زیرگذر میدان‌ولیعصر(عج) و هفت‌تیر

شهردار منطقه شش گفت: با توجه به تجربه خوبی که از زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) بدست آوردیم طرح‌های دیگری برای افتتاح زیرگذرهای دیگری در میدان هفت‌تیر و میدان ولیعصر (عج) داریم که در مرحله اول باید مصوبه شورا را برای آنها کسب کنیم اما مطالعات اولیه انجام شده و در صورت تایید و تخصیص اعتبار لازم توسط شورا کار را آغاز خواهیم کرد.

شهردار منطقه شش تهران با اشاره به تلاش شهرداری برای مناسب‌سازی چهارراه ولیعصر (عج) برای معلولین، گفت: آسانسور زیرگذر تا دو هفته دیگر راه‌اندازی می‌شود.

عظیم بابایی گفت: آسانسور این زیرگذر از هفته آینده به صورت آزمایشی تست و راه‌اندازی می‌شود و دو هفته دیگر به صورت قطعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی در خصوص افتتاح دومین آسانسور این زیرگذر، گفت: آسانسور دوم بستگی به زمان افتتاح ایستگاه خط سه مترو دارد و بعد از افتتاح این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

بابایی با تاکید بر تاثیر مثبت این زیرگذر بر ترافیک منطقه گفت: شهروندان کم‌کم عادت کرده‌آند و آموزش دیده‌اند و تردد در چهارراه ولیعصر(عج) روان شده و تا حدود ۳۵ درصد از ترافیک کم و سرعت عبور ماشین‌ها زیاد شده است. در عین حال یک محیط مدرن و شیک در زیرگذر فراهم شده که کارهای فرهنگی نیز در آن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تجربه خوبی که از زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) بدست آوردیم طرح‌های دیگری برای افتتاح زیرگذرهای دیگری در میدان هفت‌تیر و میدان ولیعصر (عج) داریم که در مرحله اول باید مصوبه شورا را برای آنها کسب کنیم اما مطالعات اولیه انجام شده و در صورت تایید و تخصیص اعتبار لازم توسط شورا کار را آغاز خواهیم کرد.

شهردار منطقه شش افزود: در چهارراه ولیعصر (عج) عابرین پیاده تا ۹۹٫۵ درصد ساماندهی شده‌اند و ۰٫۵ درصد باقیمانده هم ناآشنا هستند. امیدواریم ساختمان ضلع شمال شرقی و جنوب غرب قرینه بشوند و نورپردازی چهار راه نیز به زودی انجام شود تا این چهار راه سامان پیدا کرده و از نظر بصری هم با تالار شهر هماهنگی پیدا کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0