تصویب طرح تفصیلی شهر مهاباد

طرح تفصیلی شهر مهاباد در جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی به تصویب رسید.

قربانعلی سعادت در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اینکه رشد و توسعه شهرها باید متناسب با اصول و ضوابط شهرسازی و همچنین با توجه به طرح های جامع و تفصیلی اجرا شود، گفت: شهرداری و شوراهای اسلامی باید در نهادینه کردن رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی در ساخت و ساز مساکن بخصوص در بحث بلندمرتبه سازی تلاش ها و تدابیر لازم را بکار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حفظ فضاهای سبز، اراضی کشاورزی و باغات در شهرها، با اشاره به اینکه قصد و اراده شوراهای اسلامی و شهرداری ها باید بر حفظ و عدم تغییر کاربری فضاهای سبز و باغات در شهرها استوار باشد، ادامه داد: جلوگیری از تفکیک های غیرمجاز اراضی در شهرها از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه طرح افزایش تراکم ساختمانی در شهر میاندوآب نیز توسط مهندس مشاور طرح، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب ارائه شد که با موافقت اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0