تهیه طرح تفصیلی توسط متخصصان

شهردار رودبار گفت: باید از افراد متخصص و کارشناس در زمینه تهیه طرح‌های تفصیلی شهرهای جنوب کرمان استفاده شود.

احمد طیاری اظهار داشت: ۱۴۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده سهم استان کرمان است در حالی که سهم منطقه جنوب تنها ۱۴ میلیارد تومان و سهم شمال آن، ۱۳۰ میلیارد تومان است و این بی‌عدالتی است که در شهرداری‌ها اعمال می‌شود.

طیاری با بیان اینکه باید این موضوع با جدیت از سوی شهرداری‌های منطقه پیگیری ‌شود، ابراز داشت: مشاوران طرح تفصیلی شهرداری‌ها به دنبال منافع خود هستند، بنابراین باید جای کارفرما تغییر کند و طرحی برای مجموعه شهر نوشته شود که به نفع آن باشد.

طیاری بیان داشت: مشاوران خود را به هیچ‌وجه پاسخگوی شهرداران نمی‌دانند و چنین طرح‌های تفصیلی اصلا عملی نیست، زیرا طرح‌ها کپی است، بنابراین باید ایرادات طرح‌هایی که تصویب نشده‌اند به صورت کارشناسی ارائه شود.

شهردار رودبار با تأکید بر اینکه با مشاوران متخلف از طریق سازمان بازرسی برخورد می‌شود، گفت: اگر ما بتوانیم از افراد متخصص و کارشناس در زمینه تهیه طرح‌های تفصیلی شهر استفاده و راه حل مناسبی ارائه کنیم، کمک بسیار بزرگی به منطقه کرده‌ایم.

طیاری با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که شهرداری‌های منطقه در بحث عوارض محلی با ۲۵ درصد به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد:‌ باید شوراهای اسلامی شهر نیز در این زمینه توجیه شده و عوارض تفکیکی نیز نهادینه شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0