هشدار تخریب برج آزادی

کمیسیون اجتماعی شورا نسبت به تخریب برج آزادی و مشکلاتی که برای این سازه ایجاد شده هشدار داد و از دیگر اعضای شورا خواست نسبت به این موضوع پیگیریهای لازم را انجام دهند.

عبدالحسین مختاباد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی در برج آزادی گفت: این برج مشکلات اساسی دارد و متأسفانه برج آزادی در حال از بین رفتن است درحالی که یک نماد ملی است و باید از آن صیانت شود. وی از ریاست شورا درخواست کرد: هیأتی برای پیگیری ترمیم و ساماندهی برج آزادی تعیین و اقدام لازم انجام شود.

احمد مسجد جامعی نیز در پاسخ به مختاباد گفت: مشکل برج آزادی اداره سه مدیریتی آن است ما به دنبال آن بودیم که این مشکلات در چارچوب میراث فرهنگی حل شود اما به دلیل مشکلات مدیریتی همچنان مشکل این برج که مساله اصلی آن لوله آب شهریار است باقی مانده است. وی درخواست کرد: هیأتی از شورا این موضوع را پیگیری کند و هرچه زودتر مشکلات برج آزادی برطرف شود .

به گفته مسحد جامعی، اعتبارات لازم برای این موضوع در بودجه ۹۳پیش بینی شده، همچنین همکاری بین شهرداری و وزارت ارشاد و میراث در حدمطلوبی است.

احمد دنیامالی نیز درخواست کرد: برای حل مشکل این برج بهره برداری از آن به شهرداری واگذار شود. در این جلسه همچنین علی صابری مراسم سوگند نامه را اجرا کرد و به طور رسمی عضو شورای شهر تهران شد.

احمد دنیا مالی در این جلسه با انتقاد از عدم حضور فرماندار در جلسه سوگند نامه گفت: وزن شورا به اندازه ای است که شخص فرماندار در آن شرکت کند. هر چند ما به این موضوع که مصوبات شورا با این وزن و جایگاه به تأیید فرماندار باید برسد مشکل داریم اما چون قانون است به آن تمکین می‌کنیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0