افق شهرسازی ۱۰۰ ساله دیده شود

عضو جدید شورای شهر اردبیل افق دید ما در توسعه شهری ۱۰۰ ساله و حتی بیشتر باشد چرا که با نگاه امروز و فردا نمی‌توان شهری توسعه یافته ساخت.

علیرضا سلیمانی در اولین گفت‌و گوی خود پیش از مراسم تحلیف اظهار داشت: اولین رویکرد و هدف‌گذاری بنده این است که بی‌وقفه برای شهرمان درست و هدفمند برنامه‌ریزی کرده و تلاش کنیم و در این مسیر منافع شهری را بر همه منافع سیاسی، اقتصادی، جناحی، شخصی، گروهی، فامیلی و منطقه‌ای ترجیح دهیم.

وی با اشاره به گذر سریع زمان و از دست رفتن فرصت‌ها خاطرنشان کرد: نباید فرصت‌ها را به بطالت سپری کرده و یا با حاشیه‌سازی‌های بی مورد و وقت‌گیر انرژیمان را هدر دهیم بلکه شورای شهر با ۱۳ عضو کارآمد خود می‌تواند نقطه وحدت‌آفرین و کانون تحول باشد و با قدر دانستن ظرفیت‌های موجود بهتر و بیشتر از این بتوان به شهر و دیارمان خدمات ارائه کرد.

عضو جدید شورای شهر اردبیل ابراز داشت: بنده با ۱۵ سال کار مفید و تجربه‌ای که در حوزه عمران دارم قطعاً با حضورم در شورا سعی خواهم کرد با نظارت‌ها و دقت‌ عمل بیشتر هم کیفیت ساخت و ساز را افزایش داده و هم زمینه‌ای را فراهم آورم تا ساخت و سازها و کارهای عمرانی با کیفیت مناسب انجام شود تا مردم بتوانند طولانی مدت از این خدمات استفاده کنند.

سلیمانی ادامه داد: ما فرصتی برای دوباره‌کاری‌ها و تجدیدنظرها در اجرای پروژه‌ها نداریم بلکه افق دید ما باید در این حوزه یک افق ۱۰۰ ساله باشد تا با کیفیت کارها به انجام رسیده و عملیاتی شود.

وی ضرورت چابک‌سازی شهرداری و حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس افق چشم‌انداز نظام را یادآورشد و افزود: ما در کنار پشتیبانی از کارهای کارشناسی و کیفی و تخصصی شهرداری تلاش می‌کنیم تا مشاوری امین برای شهرداری باشیم اما انتظار داریم تمام ایده‌پردازی‌ها اعضای شورا عهده‌دار نشوند بلکه خود شهرداری خود در این زمینه ورود پیدا کرده و از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهترین استفاده را ببرد.

عضو جدید شورای شهر اردبیل بیان داشت: ما زمانی موفق خواهیم شد که در قالب کمیسیون‌های تخصصی شورا از نظرات افراد مجرب، کاربلد، با تجربه و آشنا به حوزه‌های عمران و آبادانی شهر و سایر حوزه‌های استفاده کنیم که در این صورت تحول زیربنایی رقم می‌خورد.

علیرضا سلیمانی متولد ۱۳۵۴ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است که صاحب مجموعه‌های تولیدی در حوزه صنعت ساختمان بوده که به عنوان اولین عضو علی‌البدل بعد از کناره‌گیری جواد زنجانی برای عهده‌داری مسئولیت فرمانداری اردبیل عضو جدید شورای شهر اردبیل معرفی و مراسم تحلیف برای او برگزار شد تا به صورت رسمی به عنوان عضو شورای شهر اردبیل فعالیتش را آغاز کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0