طرح تفصیلی شهر تهران ابلاغ شد

طرح تفصیلی شهر تهران از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی ابلاغ شد.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد طرح تفصیلی شهر تهران را برای اجرا به استانداری و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، شهرداری تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ کرد.

در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تأسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲ دیماه ۱۳۷۸ هیأت وزیران، به استحضار می‌رساند؛ شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۳۰ دی ۱۳۹۲ مصوبه مورخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ خود در مورد طرح تفصیلی شهر تهران را در دستور کار قرارداد و مقرر نمود:

۱ـ ظرف دو ماه طرح تفصیلی تمام مناطق شهر تهران در جهت انطباق با طرح جامع مورد بازنگری قرار گیرد. بدین منظور کمیته‌ای با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری، شهرداری تهران و وزارت کشور تشکیل شود و پیشنهاد خود را به شورای عالی شهرسازی و معماری ارائه نماید. از نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان مطلع در جلسات دعوت شود.

۲ـ در این مدت شهرداری تهران هیچ پروانه ساختمانی که مغایرت با طرح تفصیلی مصوب جاری داشته باشد، حتی اگر پیش از این، مصوبه کمیسیون ماده ۵ را دارا باشد صادر نخواهد شد.

۳ـ در مورد باغات پهنه R241 موضوع بند ۵ مصوبه مذکور، در این مدت هیچ‌گونه پروانه‌ای صادر نشود.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ـ پیروز حناچی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0