شهر جدید بهارستان توسعه می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شهر جدید بهارستان در آینده نزدیک توسعه کمی و کیفی می‌یابد.

محمود محمودزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهر جدید بهارستان با تقدیر از تلاش‌های محسن سخنوری مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید بهارستان، پروژه‌های در دست اقدام شهر بهارستان را مهم دانست و اظهار داشت: با تکمیل پروژه مسکن مهر بهارستان جمعیت این شهر به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: با افزایش جمعیت شهر بهارستان و ترانزیتی بودن، این محور ظرفیت چنین بار ترافیکی را ندارد و باید در جهت تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه متروی اصفهان، بهارستان تلاش کرد. مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس هیئت‌مدیره شهرهای جدید استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سال آینده شاهد جهش کیفی و رشد و توسعه شهری در این شهر خواهیم بود.

محمودزاده تصریح کرد: در کنار توسعه شهر بهارستان باید به فکر هویت فرهنگی و شهری نیز بود. وی به اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل در خصوص رفع نقاط پرحادثه در جاده قلعه شور اشاره کرد و اذعان داشت: تعداد سه پیمانکار در این محور مشغول ساماندهی مسیر هستند.

در این مراسم، حسن روانفر از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان منصوب شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0