افزایش حریم شهر زنجان

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ۷۳ هکتاری «مهرشهر زنجان» بازدید کرد.

محمد پژمان بعد از افتتاح ۶ هزار ۴۴ واحد مسکن مهر که به صورت نمادین در مجتمع رضوان زنجان انجام شد به همراه مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و خبرنگاران از پروژه ۷۳ هکتاری مهرشهر زنجان بازدید کرد.این پروژه ۷۳ هکتاری به تازگی به حریم شهر زنجان اضافه شده است.

پروژه ۷۳ هکتاری مهرشهر زنجان در راستای پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر راه‌اندازی شده چرا که بخش عظیمی در حدود ۱۱ هزار نفر از متقاضیان این نوع مسکن هنوز پاسخی برای تقاضاهای خود نگرفته‌اند. بنا به گفته مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پروژه ۷۳ هکتاری مسکن مهر با نام شهرک مهرشهر احداث می‌شود.

شایان ذکر است: قرار شده این پروژه به ۱۱ هزار واحد تقسیم شده و به صورت مجتمع‌های مسکونی گروهی به صورت هشت واحدی به متقاضیان واگذار شود. هنوز کار اجرایی خاص قابل مشاهده‌ای در پروژه ۷۳ هکتاری که بخشی از زمین‌های معروف به گلشهر زنجان است انجام نشده است. همچنین در استان زنجان برای احداث ۸۰ هزار و ۱۲۳ واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده است که ۶۳ هزار واحد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0