ریشه مشکلات ساخت و ساز ارومیه

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: شناسنامه فنی ملکی موضوع قابل توجهی در ساخت و ساز یک ساختمان است.

هادی بهادری ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت در ساختمان‌سازی افزود: برای بهبود کیفیت باید به موارد ارتقای مهارتی و استعدادی افراد دخیل در پروژه، استفاده از افراد باتجربه و کارشناس، نظارت کامل و کنترل کیفیت مصالح به کار گرفته شده توجه کرد.

این استاد دانشگاه با بیان این‌که شناسنامه فنی ملکی از موارد قابل توجه در ساخت و ساز است، افزود: این شناسنامه سند هویت یک ساختمان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ریشه اصلی مشکل ساخت و ساز در ارومیه طرح تفصیلی است، این طرح در سال ۱۳۷۳ مطرح شده و برای وضعیت کنونی شهر با توجه به شرایط فعلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

بهادری با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر، افزود: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرها جلوگیری کرد و در صورت برخورد با تخلفات از تریق مراحل قانونی پیگیر موضوع بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0