ساماندهی بلوار ابوریحان بیرونی ابرکوه

مسئول دفتر فنی شهرداری ابرکوه از آغاز ساماندهی بلوار ابوریحان بیرونی خبر داد.

احمدرضا اسدی اظهار داشت: اجرای پروژه بلوار ابوریحان بیرونی در شهرک آزادگان جزو وظایف قانونی شرکت مسکن بسیجیان است اما با گذشت هشت سال از احداث این شهرک، بسیاری از اقدامات عمرانی نظیر احداث بلوار و … هنوز اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه از یک سو شرکت مسکن بسیجیان با مشکلات مالی مواجه شده و تعهدات خود را به موقع انجام نداده و از سوی دیگر شهروندان و ساکنان این منطقه از وضعیت فعلی ناراضی بوده و مشکلات بسیاری را به دلیل وضعیت این بلوار تحمل می کردند، شهرداری برای زیرسازی و آسفالت این بلوار با مشارکت این شرکت اعلام آمادگی کرده و کار آغاز شده است.

اسدی ادامه داد: مرحله زیرسازی و لبه گذاری این بلوار در محدوده ای که مربوط به شرکت مسکن بسیجیان است، انجام می شود و آسفالت آن با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیر عامل این شرکت، منوط به پرداخت سهم شرکت مسکن بسیجیان برای انجام این کار است.

وی با اشاره به احداث بخش دیگری از این بلوار که در حیطه وظایف شهرداری قرار دارد و ادامه بلوار تا خیابان سرو اظهار داشت: توافقات اولیه برای طراحی و ادامه بلوار در دست انجام است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0