کاهش مجوز ساخت و ساز در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ماه‌های پایانی سال بر اساس گزارش‌های واصله کاهش حداکثری ساخت‌وساز در مناطق شمالی تهران را به دلیل آلودگی هوا داشته‌ایم.

معصومه آباد درباره زمین‌خواری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در برخی از مناطق شهر تهران از جمله شمیرانات اظهار داشت: با توجه به اینکه ارزش افزوده مناطق مختلف تهران متفاوت است در بعضی از این مناطق اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز بیشتر صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: موقعیت‌هایی در مناطق ۲۲ و منطقه یک برای سوءاستفاده‌گران ایجاد شده است که با ابلاغ طرح تفصیلی مانع از زمین‌خواری در این مناطق شده‌ایم.

آباد خاطرنشان کرد: در صورتی که تخلفی در زمینه زمین‌خواری و ساخت‌وساز غیرمجاز صورت بگیرد سیستم آنلاین طرح تفصیلی اخطار می‌دهد. عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: طرح تفصیلی و جامع برای تغییر کاربری‌ها انجام می‌شود و نیازمند به یک بازنگری مجدد نیز است.

آباد تأکید کرد: در ماه‌های پایانی سال بر اساس گزارش‌های واصله کاهش حداکثری ساخت‌وساز و دریافت مجوز ساخت در مناطق شمالی تهران را به دلیل آلودگی هوا و بحران‌های زیست محیطی در این منطقه داشته‌ایم. عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شاخص‌های آلودگی هوا در مناطق شمالی به حداکثر رسیده است.

شاسا

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0