شهر دیپلمات در البرز مکان‌یابی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از مکان‌یابی ساخت شهر دیپلمات در استان خبر داد.

مجید سریزدی گفت: یکی از پروژه‌های توسعه‌محور استان ساختن شهر دیپلمات با هدف استقرار برخی ادارات و دستگاه‌های پایتخت در استان البرز است. وی قرارگیری البرز در شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان، وجود شریان‌های ریلی و برخورداری از خطوط هوایی با تکیه بر فرودگاه بین‌المللی پیام را مهم‌ترین بستر مناسب برای ساختن شهر دیپلمات در البرز دانست و افزود: با ساختن این شهر و استقرار برخی ادارات تهران در البرز، بخشی از امور پایتخت در این استان رفع و رجوع می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های، باید زمینه‌های توسعه‌ی این استان فراهم شود، از این‌رو ساختن شهر دیپلمات به زمینه‌ای برای گشودن سرفصل‌های توسعه‌ای در این استان است. سریزدی ادامه داد: با استقرار شهر دیپلمات همه‌ی نگاه‌ها در سطح کشور به البرز متمرکز و در نهایت توسعه‌ی استان که اصلی‌ترین اهداف در برنامه‌ریزی های کلان است محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه نقطه در استان رای این کار پیش‌بینی شده و درصدد آن هستیم منطقه‌ای را با شرایط اقلیمی و سطح دسترسی به مرکزیت شهر انتخاب کرده و ساختن پروژه‌ی شهر دیپلمات را آغاز کنیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0