پروژه ای مانند ایران زمین در تهران تکرار نمی شود

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اجرای پروژه ایران زمین از ابتدا اشتباه محض بود، گفت: از این پس شورا نظارت لازم را بر پروژه‌ها خواهد داشت و اجازه اجرای این‌گونه پروژه‌ها را در سطح شهر نخواهیم داد.

محمد سالاری با اشاره به اینکه در جلسات گذشته شورای شهر اکثریت اعضاء بر لغو پروژه ایران زمین تاکید داشته‌اند، اظهارداشت: در این زمینه نیز شاهد تعامل وزیر راه و شهرسازی بودیم که امیدواریم اینگونه تعاملات در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلایلی که در آینده نزدیک آنها را اعلام خواهیم کرد پروانه پروژه ایران زمین صادر شده بود و باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای ساکنین این منطقه شده بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پس از اتفاقات چندماهه اخیر، اعضای شورای شهر مصمم شدند که جلوی ادامه این پروژه را بگیرند که خوشبختانه پس از برگزاری جلسات متعدد، کمیسیون شورای عالی شهرداری تصمیم بر لغو مجوز پروانه ایران‌زمین را داد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه ایران‌زمین از ابتدا اشتباه بود گفت: از این پس مجوز اینگونه پروژه‌ها را در تهران نخواهیم داد چرا که اینگونه پروژه‌ها جز دردسر و ایجاد مشکل برای شهروندان و ساکنین چیز دیگری ندارد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0