همایش تخصصی معماران در مشهد

دومین همایش از سلسله همایشهای تخصصی معماران با محوریت موضوع “مسکن” از ۲۴ دی ماه امسال در مشهد آغاز می‌شود

 سعیـد ایزدی قائم مقام و معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد رضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، محمد رضا اخوان مدیر کل راه شهرسازی استان خراسان و محمد رضـا رئیسی رئیس سـازمان نظام مهندسی سـاختمان خراسان رضوی به عنوان میهمانان ویژه در این همایش حضـور خواهند داشت.

به گزارش شاسا این همایش با هدف نکوداشت مفاخر معماری معاصر ایران، تغییر نگاه به مسکن از باور کمی به ارزشهای کیفی، ارتقـاء باور جمعی نسبت به مسکن و فضـای مسکونی و تحقق شعـار سقفی مناسب برای همه در محل هتل پردیسان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

همچنین در خصـوص گسترش آموزشهـای تخصصی غیر رسمی در حوزه شهرسـازی و معماری، یک دوره کارگاه ۲۰ ساعته در زمینه‌ مفاهیم کیفی طراحی خانه بر اساس روشهای روز از جمله برنامه‌های این همایش می‌باشد.

بر پایه این گزارش: دکتر سیاوش تیموری عضـو جامعه معمـاران فرانسه در رابطه با خـانه جـایگاه بروز شخصیت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. شـایان ذکر است: علاقمندان و متخصصـان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.rayahb.com مراجعه نمایند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0