تهران در یکصد سال اخیر

مجموعه ۶ جلدی کتاب‌های تهران در یکصد سال اخیر، به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالگرد تأسیس بلدیه تهران تا پایان سال منتشر می‌شود.

مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این مجموعه در ۶ جلد با موضوع تحولات تهران در ۱۰۰ ساله اخیر در دست تدوین است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

نامدار صداقت، با بیان محور های مطرح شده در این کتاب‌ها گفت: تحولات جمعیتی تهران، تحولات خانواده‌ها در تهران، موضوع اوقات فراغت و چگونگی گذران آن، هیات‌های مذهبی و عمده‌ترین تحولات آنها، مشارکت و نظام‌های مشارکتی در تهران، تهران به روایت اسناد ساواک و تشکیلات خبری سری  پیش از آن در یک مدت زمان صد ساله – از تأسیس بلدیه تهران تا دوران معاصر – موضوعاتی هستند که در این کتاب‌ها بررسی شده‌است.

به گفته صداقت، تدوین این مجموعه با چنین موضوعی، برای نخستین بار است که در ایران انجام می‌شود و در تهیه آن مجموعه‌ای از دانشگاهیان، متخصصان و کارشناسان با استفاده از منابع مطمئن همکاری داشته‌اند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0