نرم افزارهای سنجش از دور و پردازش تصاویر ماهواره ای با Erdas Imagine v9.3 2

نرم افزار Erdas Imagine v9.3 2011 یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای سنجش از دور و پردازش تصاویر ماهواره ای می باشد.
بر خلاف نرم افزار Pci Geomatica دارای Intarface کاربر پسند بوده و همین امر موجب محبوبیت آن شده است.نرم افزار erdas از نرم افزار های معروف در زمینه پردازش تصاویر سنجنده های ماهواره ای می باشد که توسط شرکت esri طراحی شده و توسط شرکت laica سوئیس توزیع و بازاریابی می شود. قابلیتهای بالای موجود در این نرم افزار، به کاربران اجازه می دهد تا داده های مختلف در فرمتهای متفاوت (رستری و برداری) را بطور همزمان مورد پردازش و تجزیه و تحلیل قرار دهند.
این مزایا بهمراه مدیریت آسان، دقیق و سریع فایلها موجب گشته تا از ERDAS بعنوان نرم فازرای کاربرپسند یاد شود. بطوریکه امروزه در ایران اکثر سازمانها از جمله سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، سازمان نقشه برداری، سازمان فضایی ایران، و مراکز علمی و پژوهشی از این نرم افزار، بعنوان یکی از برنامه های اصلی پردازش تصویر استفاده می کنند.
از دیگر برتری های نرم افزار ERDAS نسبت به سایر نرم افزار های پرداش تصویر، چند کاربردی بوددن آن می باشد، بدین معنی که این نرم افزار گرایشی خاص نسبت به علومی نظیر حفاظت خاک، زمین شناسی و … نداشته و با رعایت کامل اصول پردازش تصویر، محیط های پردازشی ویژه ای را فراهم می کند که امکانبکارگیری آن را در همه علوم ( جغرافیای شهری و روستایی، ژئومرفولوژی، آبیاری، سازه های عمرانی، علوم زمین، منابع طبیعی، کشاورزی، هیدرولوژی و غیره) میسر ساخته و همچنین امکان پشتیبانی از اغلب فرمتها و تصاویر سنجنده های مختلف (سنجنده های TM,ETM,RADAR,SPOT,MODIS,ASTER AVHRR,IRS و غیره) در نرم افزار گنجانده شده است. بعلاوه ERDAS با توانایی بکار گیری فرمت های اصلی نرم افزارهای GIS ، قابلیت انجام تحلیل های GIS را در سطح وسیعی فراهم نموده، به گونه ای که هم فرمت رستر و هم فرمت برداری این نرم افزار کاملا با نرم افزار های GIS همخوانی داشته و نیاز به هیچ نوع تغیر فرمتی نیست. توابع تحلیلی موجود در این نرم افزار امکان به کار گیری انواع منطق های ریاضی از جمله بولین، تئوری فازی، شبکه عصبی و سیستمهای هوشمند را فراهم کرده، در عین حال محیطی ایجاد می کند که کاربران مبتدی امکان برآوردن نیازهای خود را داشته باشند.
از برتری های دیگر این نرم افزار ، قابلیت طراحی مدل های سنجش از دور و GIS بصورت توابع گرافیکی و با زبان برنامه نویسی ساده می باشد.

حجم:۵۱۶مگابایت
دانلود نرم افزار:دانلود با لینک مستقیم
منبع و پسورد فایل: www.downloademan.com
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0