برپایی نمایشگاه معماری

نخستین نمایشگاه معماری دوم تا هفتم آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) در شهرری دایر می‌شود.

حسین ربیعی از برپایی نمایشگاه معماری در شهرری خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه معماری با عنوان حضور توسط سمیه مهدی‌نژاد در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود. کارشناس مسئول هنری منطقه ۲۰ تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۱ اثر از این هنرمند جوان در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با توجه به این آثار افزود: این آثار بناهای معماری اسلامی را نشان می‌دهد که توسط سمیه مهدی نژاد ساخته شده است. ربیعی ادامه داد: در این آثار از ابزار ساده ی معماری از جمله راپیت، گواش و مداد استفاده شده است. وی با اشاره به این هنرمند جوان بیان کرد: سمیه مهدی نژاد متولد سال ۱۳۷۰ است و تا به حال چهار نمایشگاه انفرادی و اختصاصی داشته است.

کارشناس مسئول هنری منطقه ۲۰ افزود: مهدی‌نژاد دارای مدرک مهندسی معماری و ساکن شهرری است. ربیعی در ادامه با توجه به اهداف این هنرمند از برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد: مهدی نژاد یک سبک جدیدی را در معماری و هنر را ابداع خواهد کرد و برگزاری این نمایشگاه‌ها وی را برای معرفی سبک جدید همراهی می‌کند.

کارشناس مسئول هنری منطقه ۲۰ در پایان تاکید کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ دوم تا هفتم آذر ماه به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) مراجعه کنند. این گزارش حاکی است، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) مراجعه کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0