همایش مبانی تفکر معماری

دبیر اجرایی همایش بررسی مبانی و تفکرات معماری تبریز اعلام کرد: همایش معماری با عنوان “معماران چگونه می اندیشند” ۳۰ آبان با حضور اساتید برجسته معماری کشور و با همکاری سازمان ها و نهادهای آموزشی در تبریز برگزار می شود.

بهزاد نوشاد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این همایش پک روزه مسایل مختلف در حوزه معماری و مرمت مورد بررسی قرار می گیرد و شرکت کنندگان در خصوص مسایل و مبانی معماری و مرمت بناهای تاریخی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی در خصوص افراد دعوت شده به این همایش نیز یادآور شد: دراین همایش اساتید بنام رشته معماری حضور خواهند داشت که در این میان رضا دانش میر از معماران برجسته و معاصر کشور که در سطح بین المللی چهره ای شناخته شده و معمار برگزیده کشور در سال ۸۷ است و نیز فرامرز پارسی معمار و مرمت گر بناهای تاریخی ایران و از اساتید دانشگاه های تهران، علم و صنعت و دانشگاه عالی میراث فرهنگی، به عنوان سخنرانان اصلی به ارائه مطالب خواهند پرداخت.

این همایش یک روزه به همت موسسه فرهنگی و هنری مهر ایمان و با همکاری دانشگاه های هنر اسلامی و آزاد اسلامی و نیز مرکز تجارت اطلس تبریز، پنج شنبه ۳۰ آبان در سالن همایش های پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0