روز شهرساز در بندرعباس

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری مراسم روز شهرساز در بندرعباس خبر داد.

افشین بهرامی گفت: این مراسم صبح چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان، سرپرست راه و شهرسازی هرمزگان، مهندسین شهرساز، مسوولان استانی، شهرداران و شهروندان در هتل هرمز برگزار می شود. وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله ۱۵ آبان ماه همزمان با روز شهرساز برگزار می شود، بیان داشت: امسال به دلیل تقارن این روز با عزاداری دهه اول محرم با تاخیر ۲۹ آبان برگزار می شود.
بهرامی هدف از برگزاری مراسم روز شهرساز در هرمزگان را آشنایی با مسائل روز شهرسازی عنوان کرد و گفت: در این روز سه کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان در مراسم تدارک دیده شده است. وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از شهرداران برتر استان در این روز خبر داد و افزود: در این روز شهرداران استان تجلیل و سه شهردار برتر هرمزگان که مولفه های شهرسازی را مدنظر قرار داده اند مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به محورای همایش بزرگداشت روز شهرساز اشاره کرد و گفت: بررسی تناسبات معماری اسلامی ـ ایرانی با معماری بومی و ارائه الگوهای طراحی کارآمد، بررسی شاخص های شهرداران خلاق، راه های منابع درآمدی پایدار شهری و… از جمله محورهای این همایش است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0