همایش معماری و شهر

همایش معماری و شهر با هدف به چالش کشیدن مشکلات شهری با حضور معماران و شهرسازان برجسته برگزار می‌شود.

همایش «معماری و شهر» با حضور اساتید و چهره‌های برجسته معماری و شهرسازی چون؛ مجید غمامی، گیتی اعتماد، کامران افشار نادری، علی اکبر صارمی، فرهاد احمدی، بهروز پاکدامن، جهانشاه پاکزاد، علیرضا تغابنی، کامران ذکاوت، زهره عبدی دانشپور، بهرام فدیور صدری، محمد مجیدی برگزار می‌شود.

در این همایش پس از سخنرانی مجید غمامی، حاضرین در نشست که دانشجویان و معماران هستند با طرح سوال و به چالش کشیدن مشکلات شهری از لحاظ معماری و شهرسازی با سخنرانان به گفت‌و‌گو می‌پردازند.

هدف از برگزاری سمینار «معماری و شهر» بررسی اجمالی ماهیت تقسیم کار به طور کلی و در شرایط خاص ایران (با تمرکز بر تجربه تهران) و ارزیابی اثر بخشی و عملکرد آن در مقابله با مسائل و مشکلات متعددی است که امروز شهرهای ما با آن‌ها روبرو هستند.

همایش «معماری و شهر» روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن همایش فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی- پایین‌تر از پل سید خندان – پارک اندیشه – فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0