تاکسی‌های لندن، بهترین تاکسی‌های جهان

تحقیقات نشان می‌دهد که تاکسی‌های سیاه رنگ لندن بهترین تاثیر اولیه را بر مسافرانی که از فرودگاه به هتل می‌روند می‌گذراد.
در یک نظرسنجی که توسط سایت هتلزدات کام (Hotels.com) در بین مسافران بین‌المللی انجام گرفته‌است، تاکسی‌های لندن با کسب ۴۴درصد آرا در صدر شهرهای دیگر جهان قرار گرفته‌اند.
در این جدول نیویورک و مادرید در جایگاه دوم و سوم قرارگرفته‌اند و پاریس و بارسلون چهارم و پنجم شده‌اند.
نزدیک به دو سوم افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفته‌اندکه برای رسیدن به هتل از فرودگاه در بین وسائل حمل و نقل عمومی تاکسی را برای سفر درون شهری خود انتخاب می‌کنند.
این نظر سنجی بین ۳۳۰۰ شرکت‌کننده از سراسر اروپا انجام گرفته‌است. سوالات نظر سنجی انتخاب بهترین تاکسی‌های شهری، شامل پاکیزگی تاکسی‌ها، قیمت سفر با تاکسی، کیفیت رانندگی، شناخت مسیر راننده‌ها،برخورد دوستانه‌ی راننده، امنیت و در دسترس بودن تاکسی از شرکت‌کنندگان بوده‌اند.
پنج شهر آخر در این فهرست ریودو ژانیو، مسکو، کیپ‌تاون،شانگهای و بدترین آنها یعنی سانتیگو پایتخت شیلی هستند.
شهر لندن در همه‌ی سوالات صاحب رتبه‌ی اول شده‌است. شهرنیویورک جز در دسته‌ی امنیت در تمامی سوالات دیگر حائز رتبه‌ی دوم شده‌است.
رانندگان تاکسی درلندن امتحان‌های بسیار سختی را برای کسب گواهینامه‌ی رانندگی تاکسی در لندن پشت سرمی‌گذارند.
تاکسی‌های شهر رم از نظر کیفیت رانندگی بدترین تاکسی‌های جهان شناخته‌شده‌اند، در واقع از هر ده مسافر یکی کیفیت رانندگیِ رانندگان تاکسی رم را بدترین رانندگی در بین شهرهای مورد سوال دانسته‌اند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0